Pawshake logo

De Oppasgarantie

Mocht het in het uitzonderlijke geval voorkomen dat je gereserveerde oppas moet annuleren, dan helpen we je om een vervangende oppas te vinden op Pawshake. Is de nieuwe oppas duurder? Dan betalen wij het verschil.

Wat als de oppas op het laatste moment annuleert?

Het gebeurt zelden maar natuurlijk is het altijd een mogelijkheid: een annulering vanwege een ziekte, overmacht of familiegebeurtenis.

Als je oppas binnen 4 weken vóór de start van de reservering annuleert, neem dan direct contact met ons op zodat we je kunnen helpen om een vervangende Pawshake-oppas te vinden. Is de nieuwe oppas duurder? Dan betalen wij het verschil. Kies je liever voor een oplossing buiten Pawshake, dan storten we het gehele reserveringsbedrag aan je terug.

Wat als de oppas tijdens de reservering annuleert?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we kunnen helpen om een vervangende oppas te vinden. Het beste is om dan zoveel mogelijk relevante informatie over je huisdier(en) en speciale verzoeken aan ons door te geven (bijvoorbeeld als je huisdier medicatie nodig heeft of als er geen andere huisdieren bij de oppas mogen zijn). Natuurlijk kun je ook zelf een vervangende oppas zoeken.

Het is belangrijk om altijd gegevens van een contactpersoon in geval van nood bij de oppas achter te laten. Zo weet de oppas altijd waar het huisdier in geval van calamiteiten kan verblijven.

Pawshake vergoedt het prijsverschil als je er een nieuwe, duurdere oppas wordt gevonden. Het gaat dan om dezelfde type dienst en hetzelfde aantal dagen. Wil je liever een oplossing buiten Pawshake zoeken? Dan storten we je de resterende dagen van de reservering terug.

Om in aanmerking te komen voor de Oppasgarantie:

De oorspronkelijke reservering moet bevestigd en betaald zijn via Pawshake
Zowel de oorspronkelijke als de vervangende oppas zijn geregistreerde Pawshake oppassers
De datums en diensten blijven hetzelfde
De oppas annuleert binnen 4 weken vóórdat dat reservering zou starten

Wat als de oppas langer dan 4 weken vóór de start van de reservering annuleert?

Nogmaals: het is zeldzaam maar er kan altijd iets gebeuren in onverhoopte omstandigheden. Neem contact met ons op zodat we een andere Pawshake-oppas voor je kunnen aandragen.

Als de meer dan 4 weken vóór de start van de reservering wordt geannuleerd, dan vergoedt Pawshake een eventueel prijsverschil niet.

Wil je liever een oplossing buiten Pawshake zoeken, dan storten we het volledige reserveringsbedrag aan je terug.

Hoe dien ik een aanvraag voor de Oppasgarantie in?

Als je de oorspronkelijke reservering nog niet hebt geannuleerd en je hebt inmiddels wel een vervangende Pawshake-oppas gevonden, laat het ons dan weten dan zorgen we dat het bedrag wordt overgeheveld naar de nieuwe reservering. We vergoeden het eventuele prijsverschil.

Neem hier contact op.

Jouw vragen zijn belangrijk voor ons

Heb je vragen of zorgen? Ons eigen team van de Klantendienst staat voor je klaar: in 7 talen, op elk moment van de dag.

Neem hier contact op.

  1. Homepagina
  2. »
  3. De Pawshake Garantie
  4. »
  5. De Oppasgarantie