De Pawshake Garantie is geldig op elke reservering. Het is onze manier om jou en je huisdier te beschermen. We willen je hiermee graag ondersteunen in het onverhoopte geval er iets misgaat tijdens een reservering.
Absoluut. Jouw privacy is belangrijk bij ons en we gebruiken alleen beveiligde betalingsprocessen. Je kunt betalen via Bancontact, Visa, Mastercard of American Express.
Bij het maken van een reservering vragen we je ook om je betaalgegevens. Het bedrag van de reservering wordt vervolgens vastgehouden (op je creditcard wordt de autorisatie vastgezet). Dit lijkt op het proces van het reserveren van een hotel waar ook een autorisatie wordt vastgehouden voor het bedrag van de reservering.
Als je een reserveringsverzoek hebt gestuurd kan een oppas kan vervolgens 3 dingen doen:
Oppassers reageren gemiddeld binnen 4 uur op een reserveringsaanvraag. Oppassers krijgen maximaal 24 uur de tijd om op een aanvraag te reageren. Als een oppas er langer over doet om te reageren krijgt het profiel een notitie en wordt het onderzocht door ons team Vertrouwen en Veiligheid.
Zodra de reservering is afgelopen betaalt Pawshake het bedrag van de reservering min de Pawshake bijdrage van 19% aan de oppas uit. Dit duurt maximaal 7 dagen. Het betaalproces van Pawshake gebeurt online en automatisch, zodat de jij noch de oppas zich druk hoeven te maken om geld.
Als je vragen of zorgen hebt over de reservering of je oppas, neem dan contact met ons op binnen 48 na afloop van de reservering zodat we indien nodig de betaling kunnen bevriezen. Lees meer over hoe je beschermd bent met de Tevredenheidsgarantie
Als baasje wordt het bedrag van je reservering teruggestort in de volgende situaties: